• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ 
جلسه ستاد برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی

جلسه ستاد برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل،صبح امروز جلسه‌ایی باحضور محمد قاسم دابوئیان سرپرست شهرداری بابل، محمد زمان یعقوبی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا،معاونین و مدیران شهرداری بابل  در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی توسط شهرداری بابل برگزار شد.

 

در این جلسه سرپرست شهرداریبابل،برگزاری این مراسم به صورت باشکوه و بارعایت پروتکل بهداشتی و خدمات شایسته به عزاداران حسینی در این روز را مورد تاکید خود قرار داد.

 

مهندس دابوئیان در ادامه از برپایی و حمایت ۲۰ موکب پذیرایی توسط شهرداری بابل خبر داد و افزود:

جهت رفاه حال شهروندان نیز در نقاط مختلف شهر من جمله،موزیرج،کمانگرکلا،اسلام و...اتوبوس واحد جهت ایاب وذهاب عزاداران حسینی تدارک دیده شده و شهروندان در نقاط مختلف می‌توانند از آن جهت حضور در مراسم استفاده نمایند.

محمد زمان یعقوبی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز ضمن تقدیر از سرپرست شهرداری و مدیران و کارکنان وعلی الخصوص مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بابل جهت دغدغه‌های به حق که در جهت برگزاری این مراسم دارند تقدیر نموده و افزود:

ان‌شا‌ءالله به لطف خداوند متعال مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین سرور و سالار شهیدان نیز همچون سال‌های گذشته با شکوه و باعظمت برگزار خواهد شد .

 

لازم به ذکر است که‌ این‌ مراسم صبح روزدوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ مصادف با اربعین حسینی از ساعت ۷:۳۰ صبح پس از اجرای برنامه‌هایی همچون قرائت زیارت اربعین، تعزیه خوانی و غیره.... از میدان ولایت به سمت آستانه مبارکه امامزاده قاسم (ع)بابل برگزار خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها