• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ 
ساماندهی ساختمان گشت سپند شهرداری بابل

ساماندهي ساختمان گشت سپند شهرداري بابل


به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري بابل، ساختمان گشت سپند شهرداري بابل با حضور مهندس كبود شهردار بابل، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر ساماندهي شد.

مهندس كبودشهردار بابل در اين جلسه گفت: يكي از كارهاي بسيار خوبي كه امروز رخ داده ، حضور حداكثري اعضاي شوراي اسلامي شهر است كه اين نشان از يكدل و يك صدا بودن همه ما در خدمتگذاري به شهروندان است.

از آقاي امامقلي پور كه در اين سه ماه بسيار موفق عمل كردند تشكر مي نمايم و البته همه اين زحمات تنها به دوره سه ماه آقاي امامقلي پور نيست بلكه ما بايد قدردان مديران و پرسنلي باشيم كه از زمان پايه گذاري گشت سپندحضور داشتند و براي آن تلاش بسياري كردند تا امروز ما شاهد اتفاقات بسيار خوب در گشت سپند باشيم.

آقاي امامقلي پور از جمله افرادي بودند كه وقتي مديريت گشت به ايشان پيشنهاد شد برنامه و كتابچه ايي جامع و كامل به ما ارائه دادند و امروز متحد الشكل بودن لباسها، برنامه ريزي دقيق از جمله مواردي بود كه در برنامه ايشان بود و الان اتفاق افتاد.

بايد نيروها بسيار پر انرژي و سرزنده باشند و براي اين امر مي توانيم كلاسها و آموزشهايي را براي پرسنل با توجه به حوزه كاري در نظر بگيريم كه نه تنها از نظر روحي بلكه بازدهي كاري را نيز افزايش مي دهد.

كلاسها و آموزشهايي كه توسط مديريت فرهنگي، ورزشي، اجتماعي برگزار شد نيز از جمله كلاسهاي تاثير گذاري بود كه در گشت سپند شروع شد و اميدواريم شاهد ادامه روند اين كلاسها در حوزه ها و سازمانهاي ديگر باشيم.

حضور امروز اعضاي شورا به ما و بخصوص به نيروهاي گشت  انرژي مضاعفي داده و اميدواريم همواره شاهد اين گونه اتفاقات خوب باشيم و به جايي برسيم كه به حقوق شهروندي احترام بگذاريم و بين ما و شهروندان تفاوتي نباشد و همه ما براي بهتر شدن شهرمان بايد تلاش كنيم.

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها