• time : 21:34
  • Date : Sat Feb 03, 2024
مهدی كیانی امیری شهردار بابل با صدور پیامی فرارسیدن دهه مبارك فجر به عنوان روزهای جاوید و ماندگار تاریخ ایران اسلامی تبریك گفت

مهدی کیانی امیری شهردار بابل با صدور پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر به عنوان روزهای جاوید و ماندگار تاریخ ایران اسلامی تبریک گفت

 

🔶متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلیعه امید و استقلال ارمغان و دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که به گواه بسیاری از تاریخ نویسان به عنوان یکی از خاص ترین انقلاب ها در دنیا است.

 

🔶انقلاب اسلامی ایران در مسیر تحقق آرمانهای والای بشریت پس از گذشت چهار دهه با وجود مقام معظم رهبری همچنان مقتدر، بالنده و سرافراز در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

 

🔶انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی طی چند سال اخیر در اوج تهدید و تحریم نشان داده است که همچون کوه استوار و سربلند پابرجا مانده و دشمنان نیز در مقابله با این انقلاب مردمی هیچ وقت راه به جایی نخواهند برد.

 

🔶۱۲بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن روزی فراموش نشدنی برای ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی است و این رویداد تاریخی سرآغازی برای به نتیجه رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

 

🔶اینجانب در آستانه دهه فجرانقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب و دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و شهدای مدافع حرم و در رأس آن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به تمامی فجرآفرینان و مردم ولایتمدار و دارالمومنین بابل تبریک می گویم.

 

پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

#روابط_عمومی_شهرداری_بابل

🆔 https://t.me/baghemellii

🆔 Https://eitaa.com/baghemeli

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags