• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ 
تداوم در اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی محلات شهر بابل

تداوم در اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی محلات شهر بابل


به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل، یکی از اهداف مهم مدیریت شهری در حوزه زیرساخت‌ها، هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی است و آبگرفتگی معابر یکی از مهم‌ترین مشکلات برخی از محلات و خیابان‌های شهر بابل در هنگام بارش باران است. همچنین اجرای کانال با هدایت آب‌های سطحی در راستای جلوگیری از آب گرفتگی معابر بسیار حائز اهمیت است .

به همین منظور شهرداری بابل براي تسريع و هدايت آبهاي سطحي و نيز تسهيل در عبور و مرور شهروندان اقدام به اجرای عملیات لوله گذاري در محلات نموده است.

در این خصوص محلاتی مانند کوی ارشاد ١٤ با لوله گذاری به قطر ٥٠ و طول ٢٢٠ متر (از ورودی تا انتهای سه راهی کوی ابوالفضل) و همچنین شهرک آزادگان به طول ٥٠٠ متر را در دستور کار قرار داده است.

شهرداری بابل با برنامه ریزی دقیق و جدیت در پی آن است تا با اجرای این پروژه ها مشکلات آب گرفتگی در مواقع بارندگی در محلات و معابر شهر بابل را به حداقل برسد.

در پایان لازم به ذکر است مسائل و مشکلات محلات از جمله دغدغه های مهم شهرداری می باشد که در تلاش است  با اجراي پروژه هاي عمراني و بهسازي معابر و تسهيل در عبور و مرور شهروندان علی الخصوص در فصل بارش باران نسبت به رفع آن اقدام نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها