• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ 
با حضور شهردار مشكلات یكی از بزرگترین محله های شهر بابل واكاوی شد.

با حضور شهردار مشکلات یکی از بزرگترین محله های شهر بابل واکاوی شد.


با حضور مهندس کبود شهردار بابل، اعضای شورای اسلامی شهر بابل، معاونین و مدیران شهرداری و شهروندان کتی غربی یکی از بزرگترین محله های بابل، مشکلات این محله مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل، در حاشیه این نشست که در مسجد محله کتی غربی بابل برگزار شد مهندس کبود خاطرنشان کرد :

شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بابل به حضور مستمر در محله های بابل بسیار علاقمند هستند چون از نزدیک با مشکلات شهروندان آشنا و نسبت به رفع این مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.

وی ادامه داد : امروز توسعه متوازن شهری یکی از سیاستهای کلانی است که شهرداری بابل نسبت به تحقق آن بسیار جدی است.

شهردار بابل افزود : شهروندان تردیدی نداشته باشند که شهرداری بابل با حضور در تمامی محلات بابل بخشی از مشکلات پیش روی این عزیزان را مرتفع خواهند کرد. 

مهندس کبود اظهارداشت: اینکه خودمان تصمیم گرفتیم بدون دعوت از سوی شهروندان در محلات شهر بابل حضور یابیم نشان دهنده آن است که شهرداری نسبت به حل مشکلات شهروندان بسیار مصمم است.

ایشان گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد مشکلات مالی مانع خدمت رسانی شهرداری به شهروندان شود بلکه براساس اولویت های تعیین شده با شتاب خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه خواهیم کرد.

مهندس کبود در ادامه گفت: ما معتقدیم با اتحاد و همدلی می توانیم به دستاوردهای بزرگی در زمینه خدمت رسانی به شهروندان بدست بیاوریم و در مسیری گام برداریم که مشکلات شهروندان در محله های مختلف مرتفع شود.

شهردار بابل اظهارداشت: بعد از اینکه در محلات حضور یافته و مشکلات را رصد کرده ایم بلافاصله کارگروه تشکیل می شود و براساس اولویت های محله اقدامات عملیاتی و اجرایی برای حل مشکلات اتخاذ می شود.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر طرح های خوبی در شهر بابل در حال انجام می باشد که ساماندهی ورودی شهر بابل در منطقه موزیرج یکی از این طرح های خوب است.

مهندس کبود بیان کرد: همچنین برای ساماندهی ورودی شرق بابل از میدان کشوری تا میدان هادی نوروزی اعتبار قابل توجه ای تخصیص یافته است که بعد از تعطیلات نوروزی عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

مهندس کبود  محله کتی غربی بابل را یکی از محلات بزرگ و تاثیرگذار شهر دانست و گفت: شهروندان ساکن در این محله بدانند که ما برای حل مشکلات آنان در این مکان حضور یافته ایم و در آینده نزدیک آنان شاهد خواهند بود که اقدامات اثر گذاری بنا به اولویت های این محله از سوی شهرداری انجام می گیرد.

در این مراسم مهندس ملایی رییس شورای اسلامی شهر بابل در جمع اهالی کتی غربی بابل بیان داشت :  معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران انقلاب ما را انقلاب محرومین و مستضعفین معرفی کرد و این قشر عزیز جامعه در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و تثبیت آن در طول انقلاب رشادتهای زیادی به خرج دادند و برای همه ما افتخار است که خدمت رسان این عزیزان باشیم.

مهندس ملائی ادامه داد : شهروندان عزیز ما می توانند با پرداخت به موقع عوارض در توسعه و پیشرفت طرح های شهری بابل شهرداری را یاری رسانند.

وی ادامه داد : خوشبختانه طرح های خوبی هم اکنون در شهر بابل در حال انجام است که طرح باسازی و ساماندهی ورودی شهر بابل در موزیرج با اعتبارحدود یکصد میلیون ریالی از جمله این طرح ها است.

ملایی افزود : همکاران ما در شورای اسلامی شهر بابل برای سال آینده جهت تکمیل کنار گذار شرقی بابل یکصدو پنجاه میلیون ریال اعتبار مصوب کردند تا این طرح بزرگ که مورد استفاده ملی است زودتر تکمیل شود.

وی در جمع مردم کتی غربی افزود : شهروندان ما در این محله ارزشی بدانند به طور یقین دو یا سه مشکل عمده این محله به زودی با همکاری مردم حل خواهد شد  و حضور مدیران شهری در این محل بدون تردید در رفع مشکلات موجود اثر بخش است .

در این نشست یکی از اهالی کتی غربی بابل به نمایندگی از اهالی محل ضمن قدرشناسی از شهردار بابل و معاونین شهرداری و حضور اعضای شورای اسلامی شهر بابل در محله کتی غربی بیان داشت : علی رقم خدمات خوب ارائه شده  شهروندان محله کتی غربی با مشکلاتی  روبرو هستند که امیدواریم این نشست برای حل این مشکلات کار گشا باشد.

وی ادامه داد : بلاتکلیفی پارک بهارنارنج، بازگشایی ورودی محل ، اجرای کانال در محوطه ارامگاه محله، قرار داشتن تیر برق در وسط جاده و .... بخشی از مشکلات محله کتی غربی است که از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بابل خواستند تا نسبت به حل آن تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

شهردار بابل در خاتمه بیان داشت : شهرداری بابل بسیار مصمم است که بر اساس اولویت مشکلات محله کتی غربی را حل نماید و بعد از رفع آن به شهروندان عزیز گزارش دهد.

شهرستان بابل 530 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 250 هزار نفر ساکن شهر بابل هستند که از این جمعیت شهری 7500 نفر در محله کتی غربی ساکن هستند.





امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها